Monday, January 20, 2014

Sore - Dor sa-ti fie dor - videoclipul si versurile

Sore - Dor sa-ti fie dor (Video HD + VERSURI) 

 

 Video

 

Sore - Dor sa-ti fie dor versuri

Doua maini care se ating
Te vad si acum in zori de zi
Sunt dimineti cand simt ca vii
Adorm cu perna ta, beau din cana ta
Ma rascoleste chiar si acum
Mirosul tau de parfum

Si mi-e tare greu, greu, greu
Mi-e dor sa fii din nou al meu
Mi-e dor si ma doare
Mi-e dor sa-ti fie dor


Si mi-e tare greu, greu, greu
Mi-e dor sa fii din nou al meu
Mi-e dor si ma doare
Mi-e dor sa-ti fie dor
Mi-e dor sa-ti fie dor

Cum sa-nvat, sa ma dezvat
De tine si de ochii tai
De diminetile in doi
Ma intreb: ce faci, cum esti?
Oare ma mai iubesti?
Iar daca m-ai iubi, ai fi acum aici

Si mi-e tare greu, greu, greu
Mi-e dor sa fii din nou al meu
Mi-e dor si ma doare
Mi-e dor sa-ti fie dor

Si mi-e tare greu, greu, greu
Mi-e dor sa fii din nou al meu
Mi-e dor si ma doare
Mi-e dor sa-ti fie dor

Sa-ti fie dor, fie dor, fie dor
Dor sa-ti fie dor, fie dor, fie dor
Dor sa-ti fie dor, fie dor, fie dor
Dor sa-ti fie dor, fie dor, fie dor
Dor sa-ti fie dor, fie dor, fie dor

Si mi-e tare greu, greu, greu
Mi-e dor sa fii din nou al meu
Mi-e dor si ma doare
Mi-e dor sa-ti fie dor

Si mi-e tare greu, greu, greu
Mi-e dor sa fii din nou al meu
Mi-e dor si ma doare
Mi-e dor sa-ti fie dor 

Sursa : Facebook Sore Oficial

No comments:

Post a Comment